Шиномонтаж Професійний
(099) 036-10-93
8:30 - 20:00 (без вихідних)
Значок меню    Розташування шиномонтажів
Значок меню    Меню (Послуги)
Тільки найкраще обладнання та матеріали
  • Італійське обладнання
  • Матеріали виробництва Німеччини
  • Мідне мастило для посадкових місць
Повний цикл робіт
  • Шиномонтаж
  • Балансування
  • Ремонт сталевих та литих дисків
  • Фарбування та полірування дисків
  • Ремонт шин
Зручність роботи з нами
  • Готівковий/безготівковий розрахунок, ПДВ
  • стоянка, що охороняється на час проведення робіт
  • 100% гарантія на всі роботи
Оплата через POS-терминал

Шиномонтаж броньованих коліс PAX

Наші роботи

Шиномонтаж броньованих коліс, шиномонтаж броньованих шин PAX

Послуга Ціна, грн.

Поміняти шини РАХ (4 колеса)
Сюди входить:

  • зняти колес
  • розібрати
  • зібрати
  • відбалансувати 
  • встановити на автомобіль
10 000 грн./4 шт

Як що шини вже зняті з автомобіля - ціна не зміннна

* Обов'язковий попередній запис

  

Ремонт броньованих шин, балансування на спеціальному оригінальному устаткуванні системи PAX (балансування броні шин). Наші працівники спеціально навчені правильної роботи з броньованими колесами, роблять свою роботу на високому рівні та якісно! Для роботи застосовуються спеціальні витратні матеріали, які забезпечують надійну роботу броньованої вставки в момент роботи при спущеному колесі.

 

Шиномонтаж броньованих коліс має особливості. Тому у власників броньованих машин є реальна можливість зіпсувати дорогі колеса, диски, броньовану гуму. форми монтажки PAX, оригінального набору шиномонтажного PAX Gel і, зрозуміло, досвіду проведення шиномонтажу броньованих коліс.

 

Технологію PAX System (ПАКС Систем) компанія Michelin (Мішлен) запропонувала автовиробникам у 1998 році. З того часу технологія зазнала ряду покращень і доробок, але головне, що залишилося незмінним:

  • Важка броньована машина, отримавши пробиття колеса, здатна продовжити рух на спущеній покришці до 180-200 км.
  • Броньовик (Mercedes Guard, Mercedes Armor) повністю зберігає керованість на швидкостях до 80 км/год.
  • Бортовий комп'ютер машини постійно контролює тиск у броньованому колесі за допомогою датчика RDCS (Reifen Druck Controll System).

 

При втраті повітряного тиску в броньованих колесах вага автомобіля переноситься на спеціальне опорне кільце (вставка), яке монтується при броньованому шиномонтажі на диск.

Саме тут і свою важливу роль відіграватиме особливий хімічний склад гелю ПАКС (Michelin PAX Gel). Щоб не було тертя між кільцем (вставкою) та гумою PAX, яка має м'які та еластичні борти з багатошаровим кордом (PR8, PR10) завдяки чому відбувається щільна зчіпка з кільцем, коли колесо критично спущене, але потрібно рухати машину.

Умови гарантії на роботи