Шиномонтаж Професійний
(099) 036-10-93
8:30 - 20:00 (без вихідних)
Значок меню    Розташування шиномонтажів
Значок меню    Меню (Послуги)
Тільки найкраще обладнання та матеріали
  • Італійське обладнання
  • Матеріали виробництва Німеччини
  • Мідне мастило для посадкових місць
Повний цикл робіт
  • Шиномонтаж
  • Балансування
  • Ремонт сталевих та литих дисків
  • Фарбування та полірування дисків
  • Ремонт шин
Зручність роботи з нами
  • Готівковий/безготівковий розрахунок, ПДВ
  • стоянка, що охороняється на час проведення робіт
  • 100% гарантія на всі роботи
Оплата через POS-терминал

Ремонт литих дисків. Реставрація дисків

Наші роботи

Ремонт литих дисків здійснюється шляхом видавлювання гідравлічним методом, без прокатки, проточування та нагрівання.

Ремонт легкосплавних дисків
Діаметр диску

Радіальне зміщення
"яйце", грн.

Осьове зміщення
"вісімка", грн.

R13, R14 від 200 від 250
R15 від 250 від 300
R16 від 300 від 350
R17 від 350 від 400
R18 від 400 від 450
R19  від 450  від 500
R20 від 500 від 550
R21 від 550 від 600
R22   від 600    від 650

 

Ремонт стальных дисков
Диаметр диска Радиальное смещение
"яйцо", грн.
Осевое смещение
"восьмерка", грн.
R13, R14 від 100 від 120
R15, R16 від 120 від 150
R17, R18 від 150 від 200
SUV, кросовер, мінівен від 150 від 200
Газель, Івеко,
Спринтер і т.п.
від 150 від 200

Сварочні роботи

Послуга Ціна, грн
Вартість 1 см аргонового зварювання 100
Мінімальна вартість замовлення зварювання аргоном 300 
Вартість аргонового зварювання на лицьовій стороні диска оцінює майстер

Аргонно-дугове зварювання внутрішньої частини одного легкосплавного диска
(Оцінює майстер)

від 350
Об'ємні, складні зварювальні роботи легкосплавних дисків оцінює майстер

 

  

У ремонт приймаються

  • Литі диски;
  • Ковані та сталеві (штамповані) диски;
  • Диски без центрального отвору (французькі диски);
  • Диски всіх типів та розмірів;
  • Диски, що знаходяться в будь-якому стані.

 Компанія «СТ Сервіс» пропонує

  • Ремонт литих дисків від R13 до R24, а також ексклюзивних автомобільних дисків;
  • Локальне відновлення зовнішнього вигляду автомобільного диска (задири, подряпини, сколи, ушкодження бардюр);
  • Відновлення (реставрація) відсутніх фрагментів диска;
  • Відновлення геометрії дисків;
  • Ремонт сколів та тріщин за допомогою аргонно-дугового зварювання;
  • Ремонт вісімки на диску;
  • Рихтування дисків;
  • Усунення осьового бою.

Наше обладнання:

   Оборудование для ремонта дисков

Ремонт легкосплавних дисків

Ремонт литих дисків у Києві нашою компанією виконується, без будь-якого порушення структури металу, оскільки нами не застосовується метод точкового нагрівання диска та його прокатка роликами. У процесі ремонту ми завжди враховуємо фізико-механічні зміни, які відбулися з колісним диском під час деформації, та, використовуючи ці дані, вибираємо певний спосіб усунення пошкоджень.

Багаторічний досвід роботи та солідна репутація фірми «СТ Сервіс» дозволяє гарантувати бездоганне виконання термінових та складних замовлень щодо ремонту легкосплавних автомобільних дисків.

Наскільки часто через неякісні українські дороги Ви деформували свої автомобільні диски? У кожного власника машини хоча б один раз у житті виникала така проблема. Тим часом варіанти дій у такій ситуації різноманітні. Звичайно більшість автолюбителів купують новий комплект дисків, що зовсім недешево, оскільки помилково вважають, що ремонт легкосплавних дисків не поверне автомобілю колишній вигляд.

Наша компанія «СТ Сервіс» протягом довгих років надає на високому рівні послуги з ремонту автомобільних литих дисків та мото-дисків у Києві та вже встигла себе зарекомендувати як фірма, яка якісно та оперативно виконує свою роботу.

У нашому сервісі можливий ремонт кованих, сталевих та литих дисків, всіх розмірів і типів, які знаходяться в будь-якому стані. Ми здійснюємо ремонт дисків у Києві за спеціальною технологією, яка дозволяє відновлювати диски навіть у випадках значних механічних пошкоджень. Завдяки сучасному обладнанню можливе повне усунення радіального та осьового биття литого диска та стовідсоткове відновлення його геометрії.

Ремонт легкосплавних дисків цілком можливий навіть за наявності глибоких тріщин або відсутності фрагмента диска. У таких випадках використовується аргонне зварювання. Шви, що виникають у процесі зварювання, акуратно обробляються і ретельно фарбуються і після завершення всіх робіт їх зовсім не помітно, навіть при уважному огляді.

Технологічний ремонт дисків складається з таких етапів:

  • Діагностика автомобільного диска;
  • Усунення всіх пошкоджень;
  • Фарбування литого диска (якщо потрібно).

Перед початком процедури ремонту ми проводимо ретельну діагностику його дефектів на сучасному обладнанні. На підставі такої діагностики ми запропонуємо Вам відповідний ремонт та назвемо вартість робіт. Оскільки Ваша безпека на дорозі є нашим головним пріоритетом, наші фахівці ніколи не візьмуться за ремонт колісних дисків, подальша експлуатація яких буде небезпечна.

Відновлення геометрії дисків

До основних пошкоджень литих дисків відносять тріщини, вм'ятини, розбалансування та биття. Для усунення даних пошкоджень потрібна процедура відновлення геометрії дисків.

Якщо геометрія диска пошкоджена незначно, використовується прокатка диска на спеціальному верстаті. Верстат допоможе не тільки встановити той рівень, перекосу якого схильний диск, а й усуне його в деяких випадках. Якщо рівень відійшов від норми лише на пару градусів, відновлення відбувається вручну.

Ремонт литого диска при сильному пошкодженні починається з витягування диска. Під дією особливого тиску диск трохи витягується на спеціальному обладнанні. Використовується лише фізична сила, без нагрівання. Таким чином відбувається вирівнювання форми диска.

Якщо в геометрії литого диска відсутній один із фрагментів, його можна замінити. Спочатку проводиться аналіз фрагмента – підійде він чи ні. Потім, за допомогою зварювання, фрагмент вбудовується в диск, а зварювальний шов затирається і полірується. Після цього якість зварювання перевіряється – проводиться аналіз якості шва, а весь диск прокочується на перевірку геометрії.

Рихтування дисків

Рихтування необхідне при вм'ятинах автомобільного диска. Перед процедурою рихтування диска варто пам'ятати про те, що не варто піддавати деформовані литі диски температурним обробкам, особливо нагріванню. Під час процесу нагрівання істотно змінюється структура металу, а значить всього диска. Під час рихтування найкраще використовувати молоток при дрібних пошкодженнях або кувалду при більших.

Спочатку деформація вирівнюється молотком, і лише потім можна приступати до основного процесу рихтування. Необхідно чітко пам'ятати, що литі диски, на відміну від інших, можуть постраждати від ударів молотка. Тому необхідно бути досить обережним і гранично акуратним. Тому при рихтуванні автомобільного диска необхідно використовувати спеціальний молоток. При сильних пошкодженнях використовується верстат, який оснащується гідравлікою, центруванням та іншими необхідними насадками. Адже по суті весь процес рихтування зводиться до ударів по вигнутій поверхні, щоб вирівняти її. Тому новачкові не варто займатися цим самостійно - один невірний удар і ви замість ремонту остаточно зламаєте диск. Важливим є ремонт проведення процесу рихтування, який дозволить провести роботу в найкоротші терміни, без неприємних наслідків.

Реставрація дисків після ДТП (аварії)

Реставруємо диски після аварії (ДТП). Відновлюємо диски після удару обордюри. Здійснюємо ремонт дисків після ДТП (аварій). Даємо гарантію на всі види робіт. Вирішимо всі проблеми з вашими дисками!

Умови гарантії на роботи